
Jak brzmieć profesjonalnie w podcastach, webinarach i kursach online? Warsztaty dla rezydentów BPN-T
Jak zbudować studio nagraniowe w przestrzeni biurowej? Jak dobrze brzmieć w treściach tworzonych na potrzeby marketingu? Tego dowiedzieli się rezydenci Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego podczas warsztatu poprowadzonego przez założycielki Fundacji Uzdolnieni, która niedawno dołączyła do społeczności BPN-T.
W pierwszy dzień sierpnia sala konferencyjna Inkubatora Technologicznego BPN-T zamieniła się w multimedialny plac zabaw z przystępną instrukcją
obsługi i luźną atmosferą.
Marta Rogalewska i Marta Małecka-Dobrogowska z Fundacji Uzdolnieni, zrobiły przegląd sprzętu technicznego wspierającego amatorską/półprofesjonalną produkcję treści do mediów społecznościowych i nie tylko.
Uczestnicy warsztatu:
- dowiedzieli się jak działają najtańsze rozwiązania oraz te ze średniej, półprofesjonalnej półki (co warto kupić? na co szkoda zachodu?),
- popracowali z mikrofonem i dowiedzieli się jak polubić własny głos,
- poznali sprytne triki na lepsze audio i na domowe/firmowe studio,
- potestowali wszystko praktyce,
- poznali dobre praktyki marketingowe - czy (i jak) podcast może sprzedawać?
- wymienili się „polecajkami" i doświadczeniami.
Warsztaty skierowane były do do osób, które myślą o strategii marketingowej B2B opartej na wartościowych treściach online: podcastach, video-castach, tutorialach, kursach, webinarach, rolkach, TikTokach etc.
Galeria zdjęć (fot. Paweł Tadejko)







[Zdjęcie nagłówkowe przedstawia uczestników i prowadzącą warsztat pt „Jak brzmieć profesjonalnie w podcastach, webinarach i kursach online?". Fot. Paweł Tadejko]