UX w mediach społecznościowych - Centroom Przedsiębiorczości #28

UX w mediach społecznościowych - Centroom Przedsiębiorczości #28
17/11/2021 Zapisy zakończone

17 listopada w godz. 16.30-18.30 zapraszamy do Centroom na szkolenie "UX w mediach społecznościowych - social media to nie tylko posty, jak wycisnąć z nich więcej?". Będzie mowa m.in. o tym jak wykorzystać funkcjonalność sklepu na Facebooku lub Instagramie, aby zwiększyć ruch i samą sprzedaż.

Opłata za uczestnictwo wynosi 39 zł brutto 

(dane do przelewu znajdują się w Regulaminie)

Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem

Regulamin do pobrania

  • REGULAMIN-UDZIAŁU-W-SPOTKANIACH-ORGANIZOWANYCH-W-RAMACH-CENTROOM-PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.pdf

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty za uczestnictwo - płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.

* Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne utrwalenie wizerunku uczestnika, w formie nagrania audio-wideo lub fotografii w celach promocyjnych BPN-T.

Sprzedajesz swoje produkty lub usługi on-line, masz swój sklep internetowy i prowadzisz komunikację na platformach społecznościowych? Chcesz wiedzieć, jak robić to skutecznie i czy warto założyć sklep na Facebooku lub Instagramie? O tym, jak ważny w całym procesie jest User Experience, czyli projektowanie pozytywnych doświadczeń odbiorców, opowie Justyna Brzezińska, która odpowiada za kanały social media takich białostockich marek jak TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl.

Nawet jeżeli publikujesz posty regularnie i z pomysłem, pozyskujesz nowych fanów, ale na końcu całego procesu nie ma satysfakcji Twojego odbiorcy, to czy można mówić o sukcesie? Satysfakcja wynika z funkcjonalności, użyteczności i intuicyjności tego, co tworzysz. Twoim celem powinno być stworzenie takiego projektu, który będzie prosty w obsłudze i zapewni pozytywne wrażenia.


2-godzinne spotkanie o warsztatowym charakterze odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.   

Czego się dowiesz na szkoleniu?

  • Jakie funkcjonalności mają wpływ na współczynnik konwersji - i dlaczego nie mówimy tu tylko i wyłącznie o regularnym publikowaniu postów. 
  •  Jak wykorzystać funkcjonalność sklepu na Facebooku lub Instagramie - implementacja, automatyzacja, adaptacja. 
  •  Na co zwrócić uwagę, myśląc o najważniejszej osobie w mediach społecznościowych tj. odbiorcy naszych komunikatów.   

Podczas spotkania przewidziana jest też sesja pytań i odpowiedzi.  

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców chcących rozwinąć sprzedaż swoich produktów/usług poprzez kanały w social media.   

ProwadzącaJustyna Brzezińska - w przestrzeni marketingu stawiała pierwsze kroki już w  2013 roku, a

Prowadząca


Justyna Brzezińska - w przestrzeni marketingu stawiała pierwsze kroki już w 2013 roku, a w ciągu 5 lat stała się specjalistką w obszarze mediów społecznościowych. 

Wiedzę oraz umiejętności szlifowała pod okiem najlepszych szkoleniowców w branży. Odbyła szkolenia: “Facebook Pro” - Piotra Chmielewskiego z agencji Social Media Now, oraz “Jak dla Swoich” - Franciszka Georgiewa z agencji Tigers. Na co dzień nie szkoli, a stawia na praktykę - nieustannie głodna wiedzy i chęci testowania nowych możliwości. 

Odpowiada za kanały social media w firmie Glosel sp z o.o. sp k, właściciela takich marek jak: TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. Media społecznościowe ceni szczególnie za szerokie możliwości, dynamikę i łatwość pozyskiwania feedbacku od odbiorców.

Patronem medialnym wydarzenia jest: Portal Miejski BiałystokOnline

Patronem medialnym wydarzenia jest: Portal Miejski BiałystokOnline