Sprzedawaj treścią - szkolenie online ze strategii w content marketingu

Sprzedawaj treścią - szkolenie online ze strategii w content marketingu
09/03/2023 Zapisy zakończone

Szkolenie online

Prowadzisz działalność, a może dopiero planujesz rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet? Chcesz zwiększyć rozpoznawalność marki, wzbudzić zaufanie klientów, zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie i sprzedaż? Zapisz się na bezpłatne szkolenie online, które odbędzie się 9 marca, a dowiesz się czym jest content marketing i jak dzięki niemu rozwinąć swój biznes.  

Content marketing, czyli marketing treści, to rodzaj strategii marketingowej, której celem jest budowanie długotrwałych relacji z wybraną grupą odbiorców. Są to działania polegające na publikacji i promocji wartościowych dla nich treści, które zarazem kreują ekspercki wizerunek i wzbudzają zaufanie do marki. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak rozwinąć swój biznes, to zapisz się na szkolenie online, które odbędzie się 9 marca br. w godz. 11.00-12.30. Szkolenie poprowadzi Mateusz Adamiak, doradca Google w programie Firmy Jutra. 


Szkolenie odbędzie się w ramach programu „Firmy Jutra”, stworzonego przez Google i Polski Fundusz Rozwoju w partnerstwie strategicznym z Operatorem Chmury Krajowej    

Link do platformy online zostanie wysłany po zamknięciu zapisów.

Czego się dowiesz?

  • Czym jest content marketing.
  •  Jak zaplanować strategię content marketingową.
  • Jak wybrać grupę docelową.
  • Jak dopasować kanały komunikacji w zależności od wybranej grupy docelowej.
  • Jak analizować skuteczność działań.  

Do kogo skierowane?

Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet oraz dowiedzieć się, w jaki sposób przygotować swój biznes i o co zadbać, aby zwiększyć szansę na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.  

PROWADZĄCYMateusz Adamiak - doradca Google w programie Firmy Jutra. Od blisko czterech lat związany

PROWADZĄCY


Mateusz Adamiak - doradca Google w programie Firmy Jutra. 

Od blisko czterech lat związany z digital marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywał m.in. w: projekcie Google Internetowe Rewolucje, mass mediach (Grupa Onet, Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza), a także we współpracy z uczelniami wyższymi. 

Specjalizuje się m.in.: w analizie witryn pod kątem User Interface/User Experience, SEO i SEM; tworzeniu strategii marketingowych; działań w zakresie content marketingu; rozwoju social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Twitter).