Sprzedawaj treścią - szkolenie online ze strategii w content marketingu

Szkolenie online
Prowadzisz działalność, a może dopiero planujesz rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet? Chcesz zwiększyć rozpoznawalność marki, wzbudzić zaufanie klientów, zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie i sprzedaż? Zapisz się na bezpłatne szkolenie online, które odbędzie się 9 marca, a dowiesz się czym jest content marketing i jak dzięki niemu rozwinąć swój biznes.
Content marketing, czyli marketing treści, to rodzaj strategii marketingowej, której celem jest budowanie długotrwałych relacji z wybraną grupą odbiorców. Są to działania polegające na publikacji i promocji wartościowych dla nich treści, które zarazem kreują ekspercki wizerunek i wzbudzają zaufanie do marki. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak rozwinąć swój biznes, to zapisz się na szkolenie online, które odbędzie się 9 marca br. w godz. 11.00-12.30. Szkolenie poprowadzi Mateusz Adamiak, doradca Google w programie Firmy Jutra.
Szkolenie odbędzie się w ramach programu „Firmy Jutra”, stworzonego przez Google i Polski Fundusz Rozwoju w partnerstwie strategicznym z Operatorem Chmury Krajowej
Link do platformy online zostanie wysłany po zamknięciu zapisów.
Czego się dowiesz?
- Czym jest content marketing.
- Jak zaplanować strategię content marketingową.
- Jak wybrać grupę docelową.
- Jak dopasować kanały komunikacji w zależności od wybranej grupy docelowej.
- Jak analizować skuteczność działań.
Do kogo skierowane?
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet oraz dowiedzieć się, w jaki sposób przygotować swój biznes i o co zadbać, aby zwiększyć szansę na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.

PROWADZĄCY
Mateusz Adamiak - doradca Google w programie Firmy Jutra.
Od blisko czterech lat związany z digital marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywał m.in. w: projekcie Google Internetowe Rewolucje, mass mediach (Grupa Onet, Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza), a także we współpracy z uczelniami wyższymi.
Specjalizuje się m.in.: w analizie witryn pod kątem User Interface/User Experience, SEO i SEM; tworzeniu strategii marketingowych; działań w zakresie content marketingu; rozwoju social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Twitter).