Meta Ads dla E-commerce od podstaw - Centroom Przedsiębiorczości #43 i #44

Meta Ads dla E-commerce od podstaw - Centroom Przedsiębiorczości #43 i #44
13 - 19/03/2024 Zapisy zakończone

Wokół reklamy na Facebooku krąży wiele mitów. Jeden z nich mówi, że jeśli raz zaczniesz się reklamować, to już zawsze będziesz musiał to robić. Kolejny zaś jest o tym, że reklama nie przynosi zysków, przepala fundusze. Czyżby? Może po prostu jej ustawienia nie trafiały do odpowiedniej grupy docelowej?

Być może pytanie nie powinno brzmieć „czy się reklamować”, ale „jak się reklamować?”. Bo jeśli nie chcesz pozostać za konkurencją w tyle, nie możesz zignorować możliwości, jakie daje płatna kampania. I o tym właśnie będzie okazja porozmawiać podczas wiosennej odsłony Centroom Przedsiębiorczości. Temat „Meta Ads dla E-commerce od podstaw” przedstawi Wojciech Biendzio z agencji social mediowej Bien Agencja.


Przed nami wiosenna edycja Centroom Przedsiębiorczości! Jest to projekt organizowany przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, odbywający się cyklicznie w biurze coworkingowym Centroom. W marcu na warsztat idzie bardzo przydatny i potrzebny temat: "Meta Ads dla E-commerce od podstaw". I to jaki warsztat – podwójny! Bo jedno szkolenie nie zdoła wyczerpać tak szerokiego zagadnienia. Zapisy dotyczą więc od razu dwóch spotkań: 13 i 19 marca 2024 roku. Oba o godzinie 16.30. Czas trwania: po 2h.


W tej edycji Centroom Przedsiębiorczości skupimy się na skutecznym wykorzystaniu narzędzi reklamowych na platformie Meta (Facebook) w sektorze e-commerce. Podzielony na dwie sesje program warsztatów obejmie kluczowe aspekty kampanii reklamowych, począwszy od podstaw po zaawansowane strategie remarketingu.


Spotkania będą miały charakter teoretyczny na przykładach. Uczestnicy zdobędą konkretną wiedzę i umiejętności do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Celem drugiego warsztatu będzie pogłębienie tematów omówionych na pierwszym spotkaniu, umożliwiając uczestnikom bardziej zaawansowane podejście do Meta Ads w kontekście e-commerce.

Opłata za udział w obu warsztatach
wynosi 118 zł brutto

Przed zapisaniem się prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie wniesienie przelewem opłaty za uczestnictwo.

Dane do przelewu:

Nr rachunku bankowego: 16 1240 5211 1111 0010 5652 6634
Odbiorca: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, 15-540 Białystok
Tytuł przelewu: Opłata za warsztat w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości

Opłaty należy dokonać w ciągu 3 dni na podany rachunek bankowy. Po tym terminie rejestracja zostanie anulowana.

Po dokonaniu przelewu należy niezwłocznie przesłać swoje dane, potrzebne do wystawienia faktury VAT (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania) na adres: kontakt@centroom.co. Potwierdzenie opłacenia uczestnictwa w postaci otrzymanej przez Uczestnika faktury VAT traktowane jest jako dokument uprawniający do wstępu na spotkanie.

* Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne utrwalenie wizerunku uczestnika, w formie nagrania audio-wideo lub fotografii w celach promocyjnych BPN-T.

Zakres warsztatów:

  • Meta Pixel - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać
  • Budowanie grup odbiorców
  • Czym są grupy niestandardowych odbiorców
  • Czym są grupy odbiorców podobnych
  • Jak zbudować strukturę wielu kampanii, które siebie napędzają
  • Feed produktowy - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać
  • Remarketing - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać.

Dla kogo są te warsztaty?

  • Właściciele sklepów internetowych.
  • Marketerzy zainteresowani optymalizacją procesu zakupowego.
  • Osoby zajmujące się marketingiem internetowym.
ProwadzącyWojciech BiendzioWłaściciel agencji social mediowej Bien Agencja, związany z marketingiem

Prowadzący


Wojciech Biendzio

Właściciel agencji social mediowej Bien Agencja, związany z marketingiem internetowym od ponad 13 lat. Wraz z zespołem tworzy strategie obecności firm w mediach społecznościowych oraz projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe.


Przeszkolił z zakresu komunikacji i reklamy Meta oraz LinkedIn ponad 300 firm. Wykładowca MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.


Trener i autor artykułów topowego czasopisma dla marketerów w Polsce Marketer+.

Pliki do pobrania

  • REGULAMIN SPOTKAŃ W RAMACH CENTROOM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

  • Meta-Ads-dla-E-commerce-od-podstaw.png