Jak zrozumieć swojego Klienta? - warsztaty z empatii - Centroom Przedsiębiorczości #36 w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
-(1880×966-px)-115127424.png)
Centroom
Sienkiewicza 9, BiałystokJakie są potrzeby Twego Klienta? Co stoi za jego decyzjami, że korzysta akurat z Twoich usług? I dlaczego? Pytania oczywiste. Odpowiedzi wcale już takie być nie muszą. Zapraszamy na warsztat z empatii pt. "Jak zrozumieć swojego Klienta?" z cyklu Centroom Przedsiębiorczości, który odbędzie się 30 listopada w coworku Centroom, w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Tajemnicą wielu udanych biznesów jest zadowolony, powracający i polecający Klient. Wg badań Deloitte firmy bardziej zorientowane na Klienta są aż o 60% bardziej dochodowe. Często zakładamy, że znamy naszego odbiorcę i wiemy, czego potrzebuje. Nie zawsze jednak przekłada się to na faktyczne zyski. Dlaczego? M.in. o tym opowie szkoleniowiec Marcin Nawrocki – Brainstormer, expert Design Thinking, moderator procesów kreatywnych.
2-godzinne spotkanie o warsztatowym charakterze odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.
Opłata za uczestnictwo wynosi 49 zł brutto
Przed zapisaniem się prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.
Dane do przelewu:
Odbiorca: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, 15-540 Białystok
Na spotkaniu, które będzie miało charakter praktycznych warsztatów:
- poznasz trzy narzędzia do lepszego poznania swego Klienta (persona, mapa empatii oraz tzw. customer journey),
- stworzysz jego profile,
- dzięki pracy zespołowej uzyskasz wsparcie od innych uczestników warsztatów.
Dla kogo są te warsztaty?
W warsztatach może wziąć udział każdy, kto chce lepiej zrozumieć odbiorcę swoich produktów czy usług – od osób prowadzące działalność gospodarczą, przez osoby z działów marketingu i sprzedaży, po startupy i osoby z pomysłami na przedsiębiorczą aktywność.
To jak, działamy? Biznes sam się nie zrobi. A Klient zawsze może przejść do konkurencji :)

Prowadzący
Marcin Nawrocki – Brainstormer, expert Design Thinking, moderator procesów kreatywnych. Od kilku lat zaangażowany w rozwój kompetencji kreatywnych młodzieży i osób dorosłych. Wieloletnie doświadczenie pracy z zakresu planowania strategicznego w administracji publicznej wykorzystuje przy projektowaniu procesów kreatywnych w firmach, instytucjach i organizacjach non-profit. Wierzy w efektywność dobrze moderowanych burz mózgów. Od 2015 roku współtworzy markę AskWhy.pl zajmującą się promowaniem i wdrażaniem Design Thinking.
Od 2019 roku jest facylitatorem tej metody w projekcie Google i Polskiego Funduszu Rozwoju pn. Projektanci Innowacji PFR. Od 2021 roku współpracuje w ramach Dream Team z Design Thinking Institute.
Ma za sobą 600 godzin warsztatów, konsultacji i projektowania procesów, w których wzięło udział łącznie 1200 uczestników.
