Jak zdobyć dotację na promocję i internacjonalizację działalności? - WEBINAR

Jak zdobyć dotację na promocję i internacjonalizację działalności?  -  WEBINAR
22/03/2023 Zapisy zakończone

Spotkanie online

Chciałbyś rozszerzyć swoją działalność na rynki zagraniczne i potrzebujesz wsparcia promocyjnego? Zapisz się na webinar, który odbędzie się 22 marca, a dowiesz się, jakie możliwości oferują programy dedykowane promocji polskich marek.

Jeżeli posiadasz konkurencyjny produkt, możesz skorzystać z pomocy oferowanej przez programy ukierunkowane na promowanie polskich marek. Dzięki nim można wziąć udział w targach branżowych i misjach gospodarczych w takich krajach jak np. Arabia Saudyjska, Niemcy, czy Wielka Brytania. W maju br. zostanie ogłoszony nabór do działania „Promocja Marki Innowacyjnych MŚP”, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027. Zapisz się na webinar, który odbędzie się 22 marca w godz. 10:00-12:00, a dowiesz się jak przygotować się do realizacji projektu i składania wniosku.   

Link do platformy online zostanie wysłany po zamknięciu zapisów.

Co zyskujesz?

Prowadzący podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie:  

  • Realizacji projektu (m.in. największa wartość z udziału, okres od otrzymania decyzji do podpisania umowy). 
  • Przygotowania się do realizacji projektu i składania wniosku (wybór odpowiednich targów, określenie wskaźników w międzynarodowej ekspansji, opisanie potencjału eksportowego do wniosku).
  • Przygotowania wniosku (waga kodów PKD przy składaniu wniosku, koszty kwalifikowane w projekcie, szacowanie kosztów udziału w targach, kwota ryczałtowa i z czym się wiąże. 
  • Podzielą się też wiedzą o tym, jakich błędów uniknęli, szczegółowo czytając regulamin wniosku.  

Dla kogo?

Spotkanie skierowane jest do przedstawicieli sektora MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa), którzy:


  • posiadają swoją markę produktową (wyrób lub usługę) konkurencyjną względem innych produktów z tej samej branży, 
  • poszukują finansowania dla ekspansji międzynarodowej na targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych, 
  • planują rozpocząć sprzedaż międzynarodową lub rozwinąć internacjonalizację przedsiębiorstwa na kolejnych, nowych rynkach.  

Prowadzący

Anna i Hubert Baranowscy, założyciele marki LUNCH MUNCH®, podzielą się doświadczeniami z udziału programie Go To Brand, cieszącym się dużym zainteresowaniem w poprzedniej perspektywie dotacyjnej. 

Anna Baranowska 


CEO oraz Dyrektor Kreatywna w LUNCH MUNCH®. Odpowiedzialna za realizację projektu umiędzynarodowienia marki, od złożenia wniosku Go to Brand do jego zamknięcia.   

Hubert Baranowski 


COO w LUNCH MUNCH®. Odpowiedzialny za analizy finansowe oraz operacje logistyczne.