EastMedia Workshops: Jak stworzyć skuteczną informację prasową

EastMedia Workshops: Jak stworzyć skuteczną informację prasową
13/04/2018 Zapisy zakończone

Białostocki Park Naukowo Technologiczny

Żurawia 71, 15-540 Białystok

Zanim informacja prasowa trafi spod naszego pióra na łamy gazet, przechodzi przez kilka ważnych etapów. Pierwszym z nich jest dostanie się do zwykle zapchanej skrzynki mailowej redakcji bądź dziennikarza. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak wyróżnić swój „news” tak, aby trafił on do czytelników przyjdź na warsztaty z Kasią Stempniak z Gold&Finch oraz Moniką Kalicką z Polskiego Radia Białystok.

Opłata za udział wynosi 29 zł brutto

Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty za uczestnictwo- płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie. 

 

Informacja prasowa może dotyczyć wielu rzeczy: organizowanego wydarzenia, wypuszczenia na rynek nowego produktu/usługi czy wypracowania innowacyjnego rozwiązania. Codziennie dziennikarze są zasypywani materiałami, dlatego należy konstruować swój przekaz tak, aby przeszedł on proces selekcji.


Warsztat skierowany jest do przedsiębiorców, managerów, pracowników działu PR/marketingu, organizatorów, działaczy, aktywistów oraz wszystkich osób, które chcą dowiedzieć się więcej o skutecznej informacji prasowej.  

Tworzenie dobrego „news’a” nie musi być drogą przez mękę – na warsztatach:

  • Dowiesz się o sprytnych zabiegach, które sprawią że twój przekaz będzie atrakcyjny i ciekawy.
  • Poznasz narzędzia wspierające pracę PRowca - znacznie ułatwią Ci konstruowanie informacji.
  • Dowiesz się czego nie lubią redaktorzy, a co doceniają? Jaki przekaz rzuca im się w oczy najbardziej?
  • Otrzymasz podpowiedzi, na co powinieneś zwrócić uwagę podczas pisania informacji prasowej z dziennikarskiego punktu widzenia.

Prowadzące

p

red. Monika Kalicka / Polskie Radio BiałystokDziennikarka z 18-letnim stażem. Zaczynała w telewizji,

red. Monika Kalicka / Polskie Radio Białystok


Dziennikarka z 18-letnim stażem. Zaczynała w telewizji, jednak górę wzięła pasja do radia. Od 13 lat pracuje w Polskim Radio Białystok. Rozmawiała z prezydentami, premierami, gwiazdami muzyki, sportu i filmu, przedsiębiorcami. Pasjonatka internetu i mediów społecznościowych.    

Katarzyna Stempniak / Gold&Finch PR-owiec, współtwórczyni marki Gold&Finch. Ma wieloletnie d

Katarzyna Stempniak / Gold&Finch 


PR-owiec, współtwórczyni marki Gold&Finch. Ma wieloletnie doświadczenie w branży interactive (m.in. w agencjach Infinity Group, faceAddicted, WhiteBits). Organizowała i zajmowała się promocją konferencji, meet-upów i eventów okołotechnologicznych (m.in. Maker Space, OFFline Party), a także zupełnie nietechnologicznych, m.in. odpowiadała za media relations przy międzynarodowym festiwalu tanecznym Fair Play Dance Camp w Krakowie. Szkoleniowiec, wykładowca studiów MBA na WSFiZ w Białymstoku „Public relations – Zarządzanie wizerunkiem i reputacją”.    

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Tel.: 85 722 20 56
e-mail: b.supinska@bpnt.bialystok.pl

Pliki do pobrania

  • Regulamin EastMedia 2018