EastMedia Workshops: Pracuj na Facebooku, czyli jak stworzyć dobrą kampanię reklamową krok po kroku

EastMedia Workshops: Pracuj na Facebooku, czyli jak stworzyć dobrą kampanię reklamową krok po kroku
13/04/2018 Zapisy zakończone

Białostocki Park Naukowo Technologiczny

Żurawia 71, 15-540 Białystok

W 2017 roku Facebook przekroczył liczbę 2 miliardów użytkowników! To mniej więcej tyle ludzi, ile żyło na Ziemi w 1930 roku. Ogromna ilość użytkowników oznacza duży potencjał reklamowy, ale i dużą konkurencję. Jak stworzyć dobrą kampanię reklamową, która wyróżni się z tłumu? O tym dowiesz się na warsztatach prowadzonych przez Annę Czyżewską z DrTusz.

Opłata za udział wynosi 29 zł brutto

Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty za uczestnictwo- płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.

Zapisy zamknięte również na listę rezerwową. Dziękujemy za duże zainteresowanie.

Kampanie reklamowe na Facebooku są jednym z najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do klienta. Dzięki gromadzeniu dużej ilości danych o użytkownikach jesteśmy w stanie precyzyjnie targetować reklamy, określając dokładnie jakim użytkownikom chcemy je wyświetlać. 


Warsztaty rozpoczną się od omówienia struktury kampanii reklamowej. A gdy już będziemy wiedzieli „z czym się to je”, przejdziemy do wyboru jej celów. Zamierzenia mogą być różne – czy chcemy sprzedać produkt, budować rozpoznawalność, czy może skłonić naszych fanów do aktywności? 


Facebook proponuje różnorodne formy narzędzi promocyjnych: film, obraz, zdjęcia w kanwie, karuzela... Prowadząca podpowie Ci, które formaty najlepiej przetestować w działalności. Nie pominiemy również kwestii zaawansowanych odbiorców i audience insights. 


Co jest miernikiem naszego sukcesu? 40 nowych polubień fanpage’a, 20 komentarzy pod postem reklamowym, czy może zwiększenie aktywności na przekierowanej stronie internetowej? Omówimy dokładnie kwestie mierzenia efektów naszej kampanii oraz wskażemy najczęściej popełniane błędy.  

Do kogo skierowany

Warsztat skierowany jest do osób, które robiły niewielkie, podstawowe kampanie reklamowe.   

Wymagania

Prosimy o przyniesienie własnego laptopa.


Wymagany jest dostęp administracyjny lub reklamowy do dowolnego fanpage’a. Praca na narzędziu Facebook Ads Manager.  

Zakres:

  • Struktura tworzenia kampanii reklamowej, krótkie omówienie.
  • Dostępne formy reklamowe i cele, dobór celu kampanii, podstawowe formaty do przetestowania w każdej działalności.
  • Piksel facebooka, zaawansowane grupy odbiorców i audience insights.
  • Jak mierzyć efekty.
  • Najczęściej popełniane błędy.

Prowadząca

s

Anna Czyżewska / Ecommerce Marketing Manager / DrTusz W branży obecna od 7 lat. Od 3 lat związana z

Anna Czyżewska / Ecommerce Marketing Manager / DrTusz 


W branży obecna od 7 lat. Od 3 lat związana z DrTusz.pl, gdzie odpowiada za marketing internetowy i ecommerce. Swoją karierę zawodową zaczynała w sklepach internetowych takich jak torres.pl i selkar.pl. Absolwentka studiów podyplomowych Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej. Prowadzi warsztaty na temat tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku przy wykorzystaniu zaawansowanych możliwości dotarcia do użytkownika. Poza pracą fanka zdrowego jedzenia o ogromnym apetycie na książki i dobre seriale.  


Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Tel.: 85 722 20 56
e-mail: b.supinska@bpnt.bialystok.pl

Pliki do pobrania

  • Regulamin EastMedia 2018