EastMedia Workshops: Mistrzowski profil na LinkedIn, czyli social selling w praktyce!

EastMedia Workshops: Mistrzowski profil na LinkedIn, czyli social selling w praktyce!
13/04/2018 Zapisy zakończone

Białostocki Park Naukowo Technologiczny

Żurawia 71, 15-540 Białystok

LinkedIn uważany jest za jeden z najpopularniejszych portali zawodowych. Użytkownicy tworzą swoje profile informując gdzie pracują, jakie są ich umiejętności, podając skończone kursy czy chwaląc się certyfikatami. Platforma ta jest szeroko używana przed headhunterów i rekruterów, ale może również służyć do sprzedaży! Na warsztatach z trenerem i konsultantem e-marketingu Dagmarą Pakulską dowiesz się, jak wykorzystać LinkedIn do osiągnięcia swoich celów!

Opłata za udział wynosi 29 zł brutto

Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty za uczestnictwo- płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.

Twój profil na LinkedIn jest bardzo ważny – to tutaj zwykle trafią osoby, które wyszukują Cię w google. Treść i wygląd twojego „wirtualnego CV” jest bardzo ważna, ale czy myślałeś wcześniej o jego optymalizacji? Na warsztatach powiemy sobie, jak być lepiej widocznym dla wyszukiwarek i partnerów biznesowych. 


Dopracowanie swojego profilu i jego optymalizacja zabiera Ci tylko czas, ale czy warto zainwestować w LinkedIn swoje pieniądze? Dowiedz się czym się różni profil basic od premium i czy gra jest warta świeczki.


O sprzedaży na Facebook’u słyszał każdy, a co ze sprzedażą na LinkedIn? Inwestycja w profil i w jego aktywność usprawnia pracę sprzedawców, daje przewagę konkurencyjną i zwiększa szansę domknięcia transakcji. Platforma pozwala Ci na interakcję z potencjalnymi pracownikami, partnerami biznesowymi i klientami – czemu by tego nie wykorzystać? Prowadząca przybliży Ci zasady social selling’u i podpowie, jak w tym celu wykorzystać natywne narzędzia LinkedIn. 


Dowiesz się:

  • Jak najlepiej zoptymalizować swój profil osobowy, by być widocznym dla wyszukiwarek i partnerów biznesowych.
  • Czym jest social selling i jak wykorzystać w jego celu natywne narzędzia LinkedIn.
  • Czym się różni profil basic od premium i czy tak naprawdę warto inwestować dodatkowe środki poza czasem? 

Prowadząca

f

Dagmara Pakulska Trener, konsultant i publicysta w zakresie szeroko pojętego e-marketingu. Od 2000 r

Dagmara Pakulska 


Trener, konsultant i publicysta w zakresie szeroko pojętego e-marketingu. Od 2000 roku w branży internetowej. Swoje doświadczenie czerpała w agencjach interaktywnych i EB-owych. Aktualnie pracuje pod swoją własną marką. Jako właścicielka agencji szkoli z zakresu social media marketingu, social sellingu, real-time marketingu oraz personal brandingu, jak również zajmuje się opracowaniem i egzekucją strategii marketingowych. W jej portfolio szkoleniowym znajdują się między innymi takie podmioty, jak: TVN, Idea Hub czy ŁKS. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na AGH i WSE. Od stycznia 2017 roku autorka Niby-Prasówki na Facebooku.   

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Tel.: 85 722 20 56
e-mail: b.supinska@bpnt.bialystok.pl

Pliki do pobrania

  • Regulamin EastMedia 2018