EastMedia Workshops: Google Analytics od podstaw

EastMedia Workshops: Google Analytics od podstaw
13/04/2018 Zapisy zakończone

Białostocki Park Naukowo Technologiczny

Żurawia 71, 15-540 Białystok

Google Analytics jest systemem statystyk zbierającym dane o użytkownikach odwiedzających naszą stronę internetową. Jest on podstawą analizy marketingowej zarówno w dużych korporacjach, jak i małych lokalnych firmach. 13 kwietnia Jakub Kużelewski z bdsklep.pl przekona Cię, że korzystanie z Google Analytics jest proste i niezwykle przydatne!

Opłata za udział wynosi 29 zł brutto

Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty za uczestnictwo- płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.

Zapisy zamknięte również na listę rezerwową. Dziękujemy za duże zainteresowanie.

Google Analytics pomoże Ci poznać bliżej użytkowników twojej strony. Powie Ci m.in. o ich lokalizacji, wieku, czy urządzeniu z którego korzystają. Pomoże również ustalić jak odwiedzający trafiają na daną witrynę oraz jak się na niej zachowują (jakie strony przeglądają, jak długo na nich pozostają). Zebrane dane, narzędzie prezentuje w raportach, które pozwalają odpowiedzieć na najważniejsze marketingowe pytania.


Do samego korzystania z narzędzia nie potrzeba dużej wiedzy i doświadczenia, jednak aby analizowane dane były wiarygodne, trzeba odpowiednio połączyć i skonfigurować ich widok. Dla osoby nieobeznanej może być to problem, dlatego na warsztatach pomoże Ci w tym ekspert.

Czego nauczysz się na warsztatach?

Podczas warsztatów uczestnik dowie się czym jest Google Analytics  i jak wykorzystać go w firmie. Każdy uczestnik samodzielnie utworzy konto w tym narzędziu, a następnie skonfiguruje cele, filtry oraz inne przydatne elementy. Uczestnicy zapoznają się z podstawowymi metrykami i dowiedzą się, jak rozwijać Google Analytics, aby wiedzieć jeszcze więcej o swoich klientach. Celem warsztatów jest nauka korzystania z tego narzędzia dla celów organizacji.    

Dla kogo?

  • Specjalistów marketingu.
  • Przedsiębiorców posiadających stronę internetową lub sklep internetowy.
  • Osób rozpoczynających pracę analityczną.

Podczas spotkania:

  • Dowiesz się czym jest Google Analytics.
  • Utworzysz konto Google Analytics i zainstalujesz je na stronie internetowej.
  • Poznasz sposoby na dostosowanie Google Analytics do potrzeb własnego biznesu, skonfigurujesz usługę.
  •  Poznasz podstawowe metryki i dane, które można śledzić za pomocą Google Analytics.
  • Dowiesz się, jak Google Analytics może wspierać Cię w kontroli i rozliczaniu marketingu, sprzedaży, developerów.

Wymagania

Zajęcia odbędą się w sali komputerowej - nie ma konieczności przynoszenia własnego laptopa.

Prowadzący

o

Jakub Kużelewski / bdsklep.plKieruje rozwojem aplikacji i narzędzi e-commerce. Pracuje jako project

Jakub Kużelewski / bdsklep.pl

Kieruje rozwojem aplikacji i narzędzi e-commerce. Pracuje jako project manager, analityk e-commerce i doradca po stronie klienta jak i w softwarehouse. Doświadczenie zbierał m.in. w branżach AGD, RTV, FMCG, motoryzacja, budownictwo, nieruchomości, meblarstwo, edukacja, oświetlenie. Brał udział w projektowaniu i rozwoju mediaexpert.pl, avans.pl, mediamarkt.pl, wolczanka.pl. Obecnie pracuje dla bdsklep.pl oraz doradza przedsiębiorcom jak dobrać narzędzia i rozwijać e-commerce.
Ceni nieszablonowe myślenie, ale tylko z logiczną argumentacją. Jego motto to "Oczywiście, że się da". A na każde pytanie "Wiesz jak to zrobić?" zaleca odpowiedzieć "Tak" i po prostu się nauczyć. 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Tel.: 85 722 20 56
e-mail: b.supinska@bpnt.bialystok.pl

Pliki do pobrania

  • Regulamin_EastMedia_2018.pdf