EastMedia 2017

EastMedia 2017
21/04/2017 Zapisy zakończone

Białostocki Park Naukowo Technologiczny

Żurawia 71, 15-540 Białystok

Zapraszamy na III edycję EastMedia, czyli największą i najbardziej rozpoznawalną w północno-wschodniej Polsce konferencję o tematyce marketingowej, która odbędzie się 21 kwietnia 2017 r. w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. W poprzednich edycjach uczestniczyło łącznie blisko 400 uczestników oraz 22 prelegentów – znanych praktyków branżowych.

EastMedia to niezwykle łatwo przyswajalna pigułka z solidną porcją wiedzy z zakresu marketingu internetowego, działająca od razu po spożyciu. W tym roku wprowadziliśmy kilka modyfikacji do formuły imprezy. Na uczestników czeka jeden, a nie dwa jak w poprzednich latach, dzień konferencji, ale niezwykle intensywny. Będzie on podzielony na trzy części: warsztatową, wykładową oraz integracyjną podczas after party. Zobacz, ile uzależniających atrakcji czeka na Ciebie podczas tej jednodniowej konferencji!

Warunkiem uczestnictwa w EastMedia jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty konferencyjnej - płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.

Uwaga! możliwość zapisów przedłużona do 19 kwietnia (do północy) lub do osiągnięcia limitu miejsc.

Wysokość opłaty konferencyjnej wynosi 39 zł. brutto
i obejmuje wstęp na konferencję, udział w prelekcjach, wybranym warsztacie (zgłoszenia drogą mailową - liczba miejsc ograniczona!)
oraz w przerwie kawowej.

Chcesz wziąć udział w warsztacie? Masz jeden do wyboru:

  • Bądź tam, gdzie Twój Klient, czyli jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe na FB.          Warsztaty skierowane są do osób, które robiły niewielkie, podstawowe kampanie reklamowe. Wymagania dla uczestników: dostęp administracyjny lub reklamowy do dowolnego fanpage'a, zainstalowana przeglądarka Google Chrome - praca na Power Editorze. Zakres: dostępne formy reklamowe i cele; grupy odbiorców; jak mierzyć efekty; podstawowe błędy przy tworzeniu reklam; Power Editor, a FastTony.es.
  • Google Analytics Boost! Czyli jak wykorzystać Google Tag Manager w bieżącej analizie strony internetowej.                                                                                                                                                  Warsztaty skierowane są do osób, które chcą w wydajniejszy sposób zbierać dane kampanii i dane o użytkownikach w Google Analytics poprzez wykorzystanie Google Tag Manager. Dzięki warsztatom marketer lub analityk bez pomocy programisty będzie mógł samodzielnie skonfigurować zbieranie danych ze strony internetowej. Wymagania dla uczestników: minimum podstawowa znajomość Google Analytics (zbieranie, danych, e-commerce), nie jest wymagana wiedza o Google Tag Manager i wiedza programistyczna. Uczestnik w czasie warsztatów samodzielnie zainstaluje kontener GTM na stronie internetowej, skonfiguruje zbieranie danych do Google Analytics oraz poeksperymentuje ze zbieraniem zdarzeń, danych niestandardowych i rozszerzonych. Zakres: instalacja GTM, sposób działania GTM i jego struktura; dobre praktyki w używaniu GTM, zalety i wady; instalacja Google Analytics przez GTM zdarzenia, user id, niestandardowe dane i rozszerzone e-commerce w GTM; do czego jeszcze można wykorzystać GTM; co warto poznać, aby lepiej korzystać z GTM: javascript, HTML, gotowe skrypty śledzące, tutoriale.

Liczba miejsc na warsztaty jest ograniczona. Aby uczestniczyć w wybranym warsztacie należy do 14 kwietnia br. przesłać maila na adres kontakt@bpnt.bialystok.pl, z krótkim uzasadnieniem dlaczego chce się w nim uczestniczyć. Organizatorzy wybiorą osoby, które udzielą ich zdaniem najciekawszych odpowiedzi.

Agenda EastMedia 2017

10:00 - 12:00

Warsztat: Anna Czyżewska / DrTusz.pl - Bądź tam, gdzie Twój Klient, czyli jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe na FB.

10:00 - 12:00

Warsztat: Jakub Kużelewski / bdsklep.pl - Google Analytics Boost! Czyli jak wykorzystać Google Tag Manager w bieżącej analizie strony internetowej.

12:00 - 12:30

Rejestracja

12:30

Otwarcie konferencji

12:35 - 13:10

Jagoda Prętnicka-Markiewicz / SentiOne - 10 powodów dlaczego warto monitorować internet.

13:10 - 13:45

dr Jan Zając / Sotrender - Kilka praktycznych sposobów na wykorzystanie danych z social media w marketingu.

13:45 - 14:20

Maciej Łaski / Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej UMWŁ - Influencer w służbie promocji miast i regionów.

14:20

Przerwa

15:10 - 15:45

Artur Roguski / FAKT24 / whysosocial.pl - Angażujące treści w social media: jak tworzyć i gdzie szukać inspiracji.

15:45 - 16:20

Tomasz Lis / PwC Polska - Personalizacja: prawda czy fałsz oraz chcieć vs móc.

16:20 - 16:55

Michał Blak / edrone / Let's Compete with the machine.

16:55

Przerwa kawowa

17:25 - 18:00

Piotr Węgierski / Projekt PR - Zgubne trendy. Jak marki robią sobie krzywdę dążąc do popularności.

18:00 - 18:35

Jakub Cyran - O chaosie w firmie. Czyli co jest czym i po co jest to co jest.

18:35 - 19:10

Kamil Kozieł / PrezART - Dziale marketingu, robisz to źle! O przyczynach śmierci prelegentów.

Uwaga. Agenda wydarzenia może ulec zmianom.

Regulamin EastMedia 2017

  • Regulamin- EastMedia-2017.pdf