Centroom Przedsiębiorczości #9 - Narzędzia marketera

Centroom
Sienkiewicza 9, Białystok, PolskaZapisz się na pierwsze w 2018 roku spotkanie w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości, organizowane przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny. Na warsztatach poszerzysz swoją wiedzę o narzędzia ułatwiające codzienną pracę w marketingu.
2-godzinne spotkanie pt. "Narzędzia marketera" poprowadzą Marta Rogalewska i Katarzyna Stempniak, twórczynie marki Gold&Finch. Warsztat odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.
Opłata za uczestnictwo wynosi 29 zł
Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty za uczestnictwo- płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.
Na spotkaniu dowiesz się:
- które narzędzia internetowe przydają się w codziennej pracy marketera,
- jak wykorzystać potencjał pakietu Google,
- skąd pozyskiwać wysokiej jakości zdjęcia i grafiki,
- o bezpłatnych narzędziach do obróbki zdjęć,
- jakie są rozwiązania do zarządzania pracą własną i zespołu (planowanie, przepływ procesów, wyodrębnianie i podział zadań w projekcie, zarządzanie efektywnością i pracą wykonawców),
- o sposobach promocji: landing pages, mailingi, nośniki do kampanii.
Prowadzące:
Katarzyna Stempniak
PR-owiec, współtwórczyni marki
Gold&Finch. Ma wieloletnie doświadczenie w branży interactive (m.in.
w agencjach Infinity Group, faceAddicted, WhiteBits). Organizowała i
zajmowała się promocją konferencji, meet-upów i eventów
okołotechnologicznych (m.in. Maker Space, OFFline Party), a także
zupełnie nietechnologicznych, m.in. odpowiadała za media relations przy
międzynarodowym festiwalu tanecznym Fair Play Dance Camp w Krakowie.
Szkoleniowiec, wykładowca studiów MBA na WSFiZ w Białymstoku „Public
relations – Zarządzanie wizerunkiem i reputacją".
Marta Rogalewska
Zarządza projektami od 11 lat. Specjalizuje się w przedsięwzięciach internetowych - opracowywała strategie oraz koordynowała realizację wdrożeń technologicznych i działań marketingowych dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Citi, Hasbro i wielu innych. Od ponad 3 lat odpowiada także za strategię sprzedaży, marketing i koordynowanie produkcji największego w Europie edukacyjnego festiwalu tanecznego. Jest wykładowcą na kierunku Marketing Intermetowy Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej.
Miejsce: Centroom, ul. Sienkiewicza 9, Białystok
Termin: 6 lutego, godz. 16.30-18.30
Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

Partnerem medialnym cyklu Centroom Przedsiębiorczości jest portal BiałystokOnline.pl.