Centroom Przedsiębiorczości #8 - Współpraca z markami

Centroom Przedsiębiorczości #8 - Współpraca z markami
28/11/2017 Zapisy zakończone

Chcesz wiedzieć jak wygląda współpraca influencera ze znaną marką? Zapisz się na kolejne spotkanie w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości, organizowane przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny. 

2-godzinne spotkanie pt. „Współpraca z markami przy kampaniach reklamowych” poprowadzi Judyta Kokoszkiewicz – autorka bloga Żudit.pl oraz specjalistka od marketingu i promocji. Warsztat odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.  


Na spotkaniu dowiesz się:


  • jak wyceniać poszczególne działania reklamowe (przykłady z blogosfery), 
  • kiedy zgodzić się na barter, 
  • jak komunikować się z agencjami reklamowymi; czyli czego nie znoszą marketerzy, 
  • czy i w jakiej formie warto wysłać ofertę do agencji reklamowych.  

Adresaci spotkania  


Warsztat skierowany jest do influencerów, blogerów, youtuberów, instagramerów, specjalistów social media i każdego, kto chciałby na żywo usłyszeć o realiach współpracy z markami z ust popularnej blogerki. 

Opłata za uczestnictwo wynosi 29 zł

Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty za uczestnictwo- płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.


Prowadząca - Judyta Kokoszkiewicz

Z wykształcenia językoznawca, z zamiłowania dziennikarka i blogerka. Jej blog - żudit.pl, dwukrotnie trafił do ścisłego finału Onet Blog Roku w kategorii Lifestyle, był też Nadzieją Roku w rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów Jasona Hunta w 2014 roku. Judyta na co dzień pracuje w Wydawnictwie Kobiecym, gdzie dba o marketing książek: działania z influencerami, mediami ogólnopolskimi; prowadzi konta firmowe na Instagramie. W ostatnich latach przeprowadziła na swoim blogu akcje reklamowe z markami takimi jak: Rainbow, Nivea, Dulux, Velvet czy Wydawnictwo Znak. Na co dzień zajmuje się też komunikacją z blogerami i instagramerami, dbając, by każda książka z Wydawnictwa Kobiecego była jak najlepiej wypromowana w social media.   


Partnerem medialnym cyklu Centroom Przedsiębiorczości jest portal Białystok Online.

Partnerem medialnym cyklu Centroom Przedsiębiorczości jest portal Białystok Online.