Centroom Przedsiębiorczości #5

Białostocki Park Naukowo Technologiczny
Żurawia 71, 15-540 BiałystokZapisz się na warsztat organizowany przez Białostocki Park Naukowo Technologiczny w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości. Temat: „Jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku?”.
Odkryj moc reklamy na Facebooku! Większość firm wykorzystuje jej
potencjał do przyciągania klientów. Dobrze skonfigurowana reklama
potrafi precyzyjnie dotrzeć do osób, na których Ci najbardziej zależy.
Facebook bowiem daje ogromne możliwości w ustawianiu grup docelowych i
innych konkretnych parametrów. Jesteś pewien, że wykorzystujesz
wszystkie dostępne możliwości optymalizacji reklamy? Dzięki odpowiednim
ustawieniom, płacisz mniej za lepszy efekt.
Warsztaty skierowane są do osób, które do tej pory robiły niewielkie, podstawowe kampanie reklamowe.
Opłata za uczestnictwo wynosi 59 zł brutto.
Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z regulaminem.
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty konferencyjnej - płatność przelewem. Dane potrzebne do przelewu znajdują się w Regulaminie.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają:
- narzędzie Power Editor- krótkie
omówienie: struktura, przegląd możliwości.
- dostępne formy reklamowe i
cele: dobór celu kampanii, podstawowe formaty do przetestowania w każdej działalności,
- zaawansowane grupy odbiorców: piksel facebooka, custom audience i lookalike audience, audience insights - jak wykorzystać dane,
- jak mierzyć efekty: podstawowe wskaźniki, testy A/B,
- podstawowe błędy przy tworzeniu reklam.
Wymagania dla uczestników:
- dostęp administracyjny lub reklamowy do dowolnego fanpage,
- zainstalowana przeglądarka Google Chrome – praca na narzędziu Power Editor,
- własny laptop.
Warsztat z tworzenia kampanii reklamowej na Facebooku poprowadzi Anna Czyżewska z firmy DrTusz.pl, w której zajmuje się tą tematyką na co dzień.
Anna Czyżewska
W branży obecna od 2011 roku. Od 2 lat związana z DrTusz.pl, gdzie zajmuje się tworzeniem płatnych kampanii oraz pozyskiwaniem ruchu. Absolwentka studiów podyplomowych Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej. Podczas EastMedia 2017 prowadziła warsztaty na temat tworzenia skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku i dotarcia do właściwego odbiorcy. Poza pracą, fanka zdrowego jedzenia o ogromnym apetycie na książki i dobre seriale.

Patronem medialnym wydarzenia jest BialystokOnline.pl.