Centroom Przedsiębiorczości #3

Centroom
Sienkiewicza 9, Białystok, PolskaTo już 3 spotkanie w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości. Jeden człowiek jest w stanie wymyślić nową usługę lub produkt, jednak to zespół swoją pracą i połączeniem talentów potrafi wprowadzić go na rynek i komercjalizować. Jak zbudować wymarzony team? Dowiecie się na warsztatach w Centroom 25 kwietnia!
Wiele historii z życia znanych brandów pokazuje, że ich potęga została zbudowana m.in. dzięki temu, że pracownicy stali się niejako ambasadorami marki, wierząc w jej wartości. Nie byłoby to możliwe bez charyzmatycznego szefa, który potrafił zintegrować grupę i zarazić ich pasją do tego, co robi. Walt Disney w trudnych początkach swojej biznesowej przygody nie miał czym płacić ludziom z firmy za ich pracę, a mimo to nie odchodzili – zostając przy swoim mistrzu, razem z innymi współpracownikami.
To jest właśnie siła grupy – solidarnej, gotowej znosić chwilowe kryzysy, by dojść wspólnie do celu. W każdym miejscu pracy od razu można wyczuć, czy pracownicy tworzą zgrany zespół.
Opłata za uczestnictwo wynosi 19 zł.
Przed dokonaniem zapisu prosimy o zapoznanie się z regulaminem.
W trakcie zajęć uczestnicy:
- zastanowią się nad znaczeniem i rolą zespołu w prowadzeniu działalności,
- przekonają się, kto działa efektywniej – jednostka czy zespół,
- nauczą się dobierać odpowiednich ludzi do swojego zespołu,
- zostaną zainspirowani do zmiany dotychczasowego myślenia o nawiązywaniu współpracy.
Warsztaty będą składać się z 2 części: wprowadzającej, podczas której uczestnicy zostaną zapoznani z zagadnieniem i zasadami team buildingu oraz praktycznej – która pozwoli im określić, jakich ludzi do zespołu będą potrzebować i jaką rolę w zespole odgrywa ich osoba.
Zajęcia poprowadzi Adam Gardocki – obecnie pracownik Działu Promocji Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. W latach 2013-2016 związany Inkubatorami AIP, gdzie odpowiadał za 3 Inkubatory zlokalizowane na terenie Białegostoku. W tym czasie koordynował ponad 170 przedsięwzięć biznesowych, realizowanych w województwie podlaskim. Specjalizuje się w obszarze tworzenia i rozwijania startupów oraz marketingu zarówno stacjonarnego jak i internetowego. Absolwent Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. W wolnych chwilach poszerza swoją wiedzę z zakresu nowych technologii, funkcjonowania przedsiębiorstw w sektorze MŚP oraz źródeł finansowania startupów.

Patronem medialnym wydarzenia jest: BialystokOnline.pl