Centroom Przedsiębiorczości #14 - "E-mocjonalna marka w zasięgu ręki"

Centroom Przedsiębiorczości #14 - "E-mocjonalna marka w zasięgu ręki"
26/06/2018 Zapisy zakończone

Na ostatnim spotkaniu z cyklu Centroom Przedsiebiorczości przed wakacjami poruszymy temat brandingu. Gabriel Daniel Brzozowski, udziałowiec i prezes Biznes Marketing Consulting Group pokaże, jak wykorzystywać emocje w prowadzeniu biznesu i w budowaniu marki.

Temat brandingu, czyli budowania marki, to temat rzeka. Niby się tyle o tym mówi i pisze, ale jakby ciągle tej wiedzy za mało. Gdyby było inaczej, mielibyśmy wokół więcej silnych, rozpoznawalnych marek. Potrzeba więc inspiracji oraz konkretnych wskazówek, jak zarządzać firmą, aby zaistniała w świadomości konsumentów jako marka.   

Na warsztatach dowiesz się m.in. :

  • jak wykorzystywać emocje w prowadzeniu biznesu, w sprzedaży i w budowie marki,
  • jak dzięki odpowiedniej komunikacji, zwiększyć sprzedaż nawet poprzez zwykłe postowanie na Facebooku czy Instagramie,
  • w jaki sposób wykorzystać wizerunek właściciela do budowy marki firmy oraz jak za pomocą emocji budować.

Warsztaty są bezpłatne

Ilość miejsc ograniczona!

Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne utrwalenie wizerunku uczestnika oraz jego opiekunów, w formie nagrania audio-wideo lub fotografii w celach promocyjnych BPN-T.

Miejsce: Centroom, ul. Sienkiewicza 9, Białystok
Termin: 26 czerwca, godz. 16.30-18.30
Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

Prowadzący

9

Gabriel Daniel BrzozowskiUrodził się w 1983 r. i wychował w Grajewie na Podlasiu. Wszystko wskazywał

Gabriel Daniel Brzozowski


Urodził się w 1983 r. i wychował w Grajewie na Podlasiu. Wszystko wskazywało, że będzie sportowcem – ze wzrostem 195 cm z powodzeniem grał przez lata w koszykówkę. Jednak sukcesy w tej dziedzinie nie były mu pisane i tak postanowił podjąć się pracy. Zaczął od obsługi maszyny do wytłaczania blaszek do zniczy – w ten sposób przepracował trzy miesiące, po czym – noworocznym postanowieniem, w wieku 22 lat – postanowił zająć się biznesem. Najpierw był sklep z telefonami komórkowymi, później – kolejna firma. Wszystko szło dobrze, ale – jak sam mawia – „zdolność kredytowa to coś, co pokazuje przeszłość, a nie przyszłość”. Obie firmy w ciągu kilku lat przyniosły pół miliona złotych długu. Jak mówi: „Z takim ciężarem można było albo uciec za granicę, albo wziąć się za siebie i odrobić straty.”


Wybrał drugą opcję. Przez kolejne lata zdobywał wiedzę i doświadczenie biznesowe w różnych branżach: po sklepie z telefonami, przyszedł czas na serwis informacyjny, radio internetowe, agencję web design, pośrednictwo nieruchomościowe, agencję kreatywną, sklep internetowy, firmę konsultingową, trzy start-upy. Dziś jest udziałowcem i prezesem spółki z branży szkoleniowej, konsultingowej oraz marketingu i reklamy. Napisał też książkę pt. "Ja to Ty czy Ty to już ja", która nie pozostawia czytelników obojętnymi.   

Partnerem medialnym cyklu Centroom Przedsiębiorczości jest portal BialystokOnline.pl.

Partnerem medialnym cyklu Centroom Przedsiębiorczości jest portal BialystokOnline.pl.