5 rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej analizie danych - Centroom Przedsiębiorczości #33 w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

5 rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej analizie danych - Centroom Przedsiębiorczości #33 w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
16/11/2022 Zapisy zakończone

Zapraszamy na szkolenie pt. "5 rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej analizie danych" z cyklu Centroom Przedsiębiorczości, które odbędzie się 16 listopada w coworku Centroom, w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

GA4 już na stałe zagościło w narzędziowniku marketerów internetowych na całym świecie. Ale czy w pełni wykorzystujemy potencjał tego narzędzia? Podczas szkolenia poznasz 5 funkcjonalności "nowego GA", które na zawsze zmienią to, jak analizujesz dane o ruchu w Twoim serwisie! W czasie spotkania dowiesz się o najważniejszych różnicach między Universal Analytics a GA4 oraz zobaczysz, jak wygląda interfejs nowej wersji narzędzia. Prowadząca zdradzi też kilka analitycznych tipów.   


2-godzinne spotkanie o warsztatowym charakterze odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.   

Opłata za uczestnictwo wynosi 49 zł brutto

Przed zapisaniem się prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie wniesienie przelewem opłaty za uczestnictwo.

Dane do przelewu:

Nr rachunku bankowego: 16 1240 5211 1111 0010 5652 6634
Odbiorca: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, 15-540 Białystok
Tytuł przelewu: Opłata za warsztat w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości

Opłaty należy dokonać w ciągu 3 dni na podany rachunek bankowy. Po tym terminie rejestracja zostanie anulowana.

* Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne utrwalenie wizerunku uczestnika, w formie nagrania audio-wideo lub fotografii w celach promocyjnych BPN-T.

Zakres szkolenia:

  • Omówienie funkcjonalności nowego narzędzia Google Analytics 4
  • Wskazanie najważniejszych różnic między Universal Analytics a GA4
  • Omówienie interfejsu nowej wersji narzędzia
  • Praktyczne wskazówki jak wykorzystać potencjał tego narzędzia i jak analizować dane o ruchu w serwisie.
  • Sesja pytań i odpowiedzi
ProwadzącaAnna Moczulska, założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics oraz Head of

Prowadząca


Anna Moczulska, założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics oraz Head of Digital Analytics Team w Artegence. 


Przed Artegence była team leaderem Data Analyst Team w Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network. Na co dzień wdraża narzędzia analityczne w produktach cyfrowych i świadczy bieżącą pomoc w analizie danych. 


Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”. Anna jest również szkoleniowcem - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Stworzyła swój autorski plan wdrożenia GA4 w 5 krokach, za którego prezentację otrzymała nagrodę publiczności na #semKRK17.

Pliki do pobrania

  • REGULAMIN SPOTKAŃ W RAMACH CENTROOM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI