Za nami Akademia e-marketingu ClearSense

Za nami Akademia e-marketingu ClearSense

08/03/2017 07:41 przez Adam Gardocki Aktualności

7 marca w sali konferencyjnej BPN-T po raz drugi odbyła się kolejna edycja Akademii e-marketingu, organizowanej przez agencję interaktywną ClearSense i Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.

Prowadzenie przedsiębiorstwa wymaga podejmowania szeregu działań, mających na celu wyróżnienie naszej firmy na tle konkurencji, a marketing firmy jest jednym z czynników determinujących jej sukces. Zrozumienie jego roli w procesie pozyskiwania klientów jest zatem niezwykle ważne. Reklama w mediach tj. prasa, radio, czy billboardy jest niestety trudno mierzalna, dlatego też należy szukać alternatywnych form marketingu, do których można zaliczyć działania reklamowe w sieci. 


Akademia e-marketingu została więc zorganizowana z myślą o przedsiębiorcach, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu obowiązujących trendów w Internecie. Prowadzący warsztaty specjaliści, prowadzący na co dzień strategie marketingowe w oparciu o wyszukiwarkę Google, skutecznie przekazywali informacje dotyczące m.in. kwestii bezpieczeństwa stron internetowych, czynników wpływających na widoczność firmy, czy metod pozyskiwania klientów w sieci. Ponadto w trakcie wydarzenia przedsiębiorcy poznali trendy, jakie panują w marketingu internetowym, a także mieli okazję przygotować strategie marketingu w Internecie dedykowane ich przedsiębiorstwom.


Patronem Akademii e-Marketingu był CS Group Polska, członek Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska www.iab.org.pl