Jak się cenić w social media? Relacja z Centroom Przedsiębiorczości

Jak się cenić w social media? Relacja z Centroom Przedsiębiorczości

29/11/2017 11:54 przez Katarzyna Dobrzyńska Aktualności

Kolejne spotkanie w ramach Centroom Przedsiębiorczości pn. „Współpraca z markami w kampaniach reklamowych” za nami. Prowadząca warsztat - blogerka Żudit, nie żałowała uczestnikom branżowych smaczków. Dowiedzieli się tego, co ich wielce interesowało: jakie są stawki za współpracę z mniejszymi i większymi firmami.   

To zawsze jest najbardziej interesujące: ile naprawdę się zarabia na różnych kampaniach reklamowych, prowadząc swojego bloga lub inne działania w świecie social media. 28 listopada, uczestnicy warsztatów organizowanych przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, w miejskim coworku Centroom, mieli szansę zapytać popularną blogerkę o to, co trudno znaleźć w wyszukiwarce. Judyta Kokoszkiewicz – znana w blogosferze jako Żudit, podpowiadała jak się cenić ( a przede wszystkim znać swoją wartość), kiedy do drzwi zapuka marka. Może to być znana lokalna firma, albo międzynarodowy lider. I co wtedy? Jak zareagować, gdy się nie ma jeszcze doświadczenia? 


Część grupy zgromadzonej w Centroom prowadziła blogi branżowe, inni lifestylowe, parę osób profile na Instagramie. Uczestnicy usłyszeli mrożące krew w żyłach przykłady bardzo niefortunnie rozegranej współpracy reklamowej, która może się źle skończyć dla którejś ze stron. 


Temat współpracy z markami w dzisiejszym świecie jest ważny, potrzebny i aktualny. Zaangażowanie uczestników i liczba zadawanych pytań, były na to dowodem. 


Warsztaty odbyły się w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości, którego celem jest promowanie postaw przedsiębiorczych wśród mieszkańców Białegostoku oraz rozwijanie kompetencji przydatnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej.  


Patronem medialnym cyklu Centroom Przedsiębiorczości jest portal Białystok Online.