Google Moja Firma - jak dotrzeć do klientów w okolicy? – szkolenie w ramach rekrutacji do Hub of Talents 2

Google Moja Firma - jak dotrzeć do klientów w okolicy? – szkolenie w ramach rekrutacji do Hub of Talents 2

17/11/2021 09:00 przez Barbara Supińska Aktualności

Zastanawiasz się jak bezkosztowo zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie
i dotrzeć do potencjalnych odbiorców znajdujących się w okolicy? Zapisz się na szkolenie online dotyczące profilu Google Moja Firma, zorganizowane przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny we współpracy z Google i Polskim Funduszem Rozwoju, które odbędzie się 23 listopada.

Jeżeli prowadzisz swój biznes, np. niewielki sklepik, masz stronę internetową, ale jesteś niewidoczny w internecie, to pora to zmienić! Samo posiadanie nawet najbardziej rozbudowanej strony internetowej nie jest wystarczające, by docierać do coraz szerszego grona klientów. Aby to osiągnąć, witryna musi przede wszystkim być widoczna w wynikach wyszukiwania. Jednym z kroków do tego, jest założenie wizytówki Google Moja Firma.


23 listopada w godz. 11.00-12.00 odbędzie się spotkanie online, podczas którego będzie można dowiedzieć się jak, dzięki Google Moja Firma, dotrzeć do klientów w okolicy. Spotkanie rozpocznie się od zaproszenia do udziału w programie Hub of Talents 2, skierowanym do osób z pomysłem na innowacyjny produkt lub usługę, realizowanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.

Jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki GMF zapisz się koniecznie na szkolenie, podczas którego dowiesz się jak to zrobić dobrze. Ta mała z pozoru rzecz, działająca raczej lokalnie, przyczynia się do zwiększenia widoczności domeny i firmy w wyszukiwarce i jednocześnie ruchu na stronie. Do tego założenie wizytówki jest darmowe. Ważna jest też jej optymalizacja, a same działania nie mogą zakończyć się tylko na jej stworzeniu.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się jak:

  • dotrzeć do swoich potencjalnych odbiorców znajdujących się w okolicy;
  • poprawić swoją widoczność w wynikach wyszukiwania oraz w Google Maps;
  • kontaktować się z klientami bezpośrednio z poziomu wizytówki.

Będzie też mowa o nowościach w Google Moja Firma, o tym na co zwrócić uwagę tworząc profil oraz jak stworzyć bezpłatną stronę internetową.

Informacje o prowadzącym:

Kamil Nadolski - doradca w programie Firmy Jutra. Doświadczenie zdobywał w ogólnopolskich mediach (Grupa TVN, TVP, Newsweek, Rzeczpospolita, Onet.pl), a także we współpracy z uczelniami wyższymi i organizacjami pozarządowymi. Na co dzień pomaga w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, wskazując możliwości wykorzystania marketingu internetowego i nowych technologii.

Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu Firmy Jutra, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google.