E-mocjonalna marka w zasięgu ręki. Warsztaty w Centroom

E-mocjonalna marka w zasięgu ręki. Warsztaty w Centroom

12/06/2018 12:05 przez Katarzyna Dobrzyńska Aktualności

Tuż przed wakacjami nadarzy się okazja do zaczerpnięcia biznesowej inspiracji. Każdy, kto pracuje nad rozwojem własnej firmy, na pewno czasami czuje wypalenie i brak pomysłu na promocję i strategię dalszych kroków. A gdyby tak zaprzęgnąć do komunikacji emocje? Do tego będzie zachęcać Gabriel Daniel Brzozowski, który poprowadzi w biurze coworkingowym Centroom bezpłatne warsztaty E-mocjonalna marka. Warto tam być 26 czerwca.

Temat brandingu, czyli budowania marki, to temat rzeka. Niby się tyle o tym mówi i pisze, ale jakby ciągle tej wiedzy za mało. Gdyby było inaczej, mielibyśmy wokół więcej silnych, rozpoznawalnych marek. Potrzeba więc inspiracji oraz konkretnych wskazówek, jak zarządzać firmą, aby zaistniała w świadomości konsumentów jako marka.


Świetną (i bezpłatną!) okazją do złapania inspiracji w procesie budowy silnej marki, będzie spotkanie w biurze coworkingowym Centroom, organizowane przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości. 


26 czerwca o godz. 16.30 rozpoczną się warsztaty o intrygującym tytule „E-mocjonalna marka”. Dwugodzinne spotkanie poprowadzi Gabriel Daniel Brzozowski, udziałowiec i prezes spółki z branży szkoleniowej, konsultingowej oraz marketingu i reklamy. Napisał też książkę pt. "Ja to Ty czy Ty to już ja", która nie pozostawia czytelników obojętnymi. 


Warsztaty pokażą, jak wykorzystywać emocje w prowadzeniu biznesu, w sprzedaży i w budowie marki. Uczestnicy dowiedzą się, jak dzięki odpowiedniej komunikacji, zwiększyć sprzedaż nawet poprzez zwykłe postowanie na Facebooku czy Instagramie. Prowadzący podpowie, w jaki sposób wykorzystać wizerunek właściciela do budowy marki firmy oraz jak za pomocą emocji budować Personal Branding. To tylko kilka przykładowych zagadnień, bo Gabriel Daniel Brzozowski poruszy ich znacznie więcej. Wszystko będzie się opierało na emocjach i… budowaniu marki.  

Warsztaty są bezpłatne, po wcześniejszej rejestracji TUTAJ

Liczba miejsc ograniczona!

Podsumowanie

Temat: E-mocjonalna marka w zasięgu ręki.
Miejsce: Centroom, Sienkiewicza 9
Termin: 26 czerwca 2018 roku, godz. 16.30-18.30
Prowadzenie: Gabriel Daniel Brzozowski, udziałowiec i prezes Biznes Marketing Consulting Group


Patronem medialnym cyklu Centroom Przedsiębiorczości jest Białystok Online.

Kanały Gabriela Daniela Brzozowskiego w social media:

  • https://www.facebook.com/GabrielDanielBrzozowski
  • https://www.facebook.com/JaToTyCzyTyToJuzJa
  • https://www.instagram.com/gabriel_brzozowski/