Centroom Przedsiębiorczości #6 - Skuteczna informacja prasowa

Centroom Przedsiębiorczości #6 - Skuteczna informacja prasowa

30/08/2017 08:45 przez Katarzyna Dobrzyńska Aktualności

Do mediów codziennie spływają setki newsów i różnych historii. Jak sprawić, by akurat Twoja informacja nie przepadła w natłoku maili próbujących przyciągnąć uwagę redakcji? Tego dowiesz się podczas warsztatów „Skuteczna informacja prasowa” w ramach Centroom Przedsiębiorczości w miejskim coworku. Spotkanie poświęcone będzie skutecznej informacji prasowej. Poprowadzą je Katarzyna Stempniak i red. Monika Kalicka z Radia Białystok. 

Znasz swoją firmę / produkt / projekt / wydarzenie – i wierzysz, że jest świetna. Chcesz, aby mówił o niej świat. A przynajmniej mieszkańcy Twojego miasta lub ludzie z Twojej branży. Bierzesz się więc za pisanie informacji prasowej. Ważne, abyś w tym momencie umiał odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:


Gdzie tak naprawdę jest ten „news”?


Kto będzie czytał moją informację?


Co dołączę do wiadomości?


Co powinno znaleźć się w tytule informacji prasowej, a co w tytule maila? (zakładając, że nie wysyłasz swoich wiadomości krukiem)


A może… wcale nie muszę pisać klasycznej informacji prasowej?


Na te oraz wiele innych pytań otrzymacie odpowiedzi podczas 2-godzinnego spotkania pt. „Skuteczna informacja prasowa”, jakie odbędzie się 26 września o godz. 17.00 w Centroom – biurze coworkingowym zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny. Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości.

Podczas warsztatów dowiesz się, dlaczego odpowiedzi na powyższe pytania drastycznie wpływają na efektywność działań PRowych. Ponadto poznasz:

  1. Rzeczy, które dziennikarze docenią.
  2. Błędy, których dziennikarze nie wybaczą.
  3. Co informacja prasowa zawierać powinna, a co jest zbędne (a wręcz szkodliwe).
  4. Przydatne narzędzia wspierające pracę PRowca/

Dla kogo?

  • przedsiębiorców / managerów,
  • pracowników działów PR / promocji,
  • organizatorów, działaczy, aktywistów, którzy chcą dotrzeć do mediów z ideą lub inicjatywą,
  • osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje z zakresu PR.

Cena warsztatów: 29 zł


Zapisy znajdziesz w wydarzeniu: